20 Ekim 2013 Pazar

Bitirdiğim ürünler

Signal Whıtenıng diş macunu...



Oldukça memnun kaldığım bir ürün. İki haftada daha beyaz dişler vaadinde bulunuyor. Bembeyaz dişlerim oldu diyemem ama, temizliği ve ferahlığı hissettirdi diyebilirim. Uzun süreli ferahlık ve temizlik sağlıyor. Kullanmaya devam etmek istedim ancak, kozmetik raflarında bulamadım malesef. Üretici firma ürün yelpazesini yenilemiş sanırım. Önerebileceğim güzel bir ürün...


MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT  MASCARA...

Bitirdiğim ikinci tüp :) Harika bir mascara. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzun gösteriyor, topaklanmıyor. Ancak bu ikinci tüpde fırçaya gelen boya miktarı dikkatimden kaçmadı. Bundan önce kullandığım mascaranın fırçası daha ıslak ve yoğundu. Bu ise kuru gibi geldi. Fakat renklendirmesi güzel. Mağaza görevlisinden öğrendiğim kadarıyla piyasaya yeni sunulan tüplerin ağız kısmına süzgeç eklenmiş. Kipiklere yetecek miktarda boya fırçaya geliyormuş.  Ama, bana yeterli gelmedi açıkçası :-) Her seferinde, tüple fırçayı birkaç kez buluşturmak durumunda kaldım.





Harika bir fırçası var asıl maharet de bunda. Kısacası mascara seçmekte kararsız kalanlara tavsiye ediyorum.